7 Ενότητες - Modal Popups
Εικόνα Ενότητας 1

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Εδώ και πάρα πολλά χρόνια, όλες οι επιστημονικές ακαδημαϊκές έρευνες και μελέτες εξετάζουν τις μεθόδους μάθησης μιας δεύτερης γλώσσας. Ο στόχος είναι να διαπιστωθεί: ΠΩΣ μαθαίνουν οι μαθητές καλύτερα μια νέα γλώσσα και ποιες είναι οι κατάλληλες διαδικασίες που συντελούν στη μάθηση;...

Εικόνα Ενότητας 2

Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΓΛΩΣΣΩΝ (γνωστό ως CEFR) είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο εργαλείο που φέρνει μια νέα, σύγχρονη οπτική στη διδασκαλία και την εκμάθηση γλωσσών. Δεν βλέπει τη γλώσσα ως «μάθημα», αλλά ως μέσο επικοινωνίας.

Εικόνα Ενότητας 3

Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ

Η μέθοδός μας δεν είναι «μία άποψη» ή «κάτι που βολεύει». Είναι βασισμένη σε επιστημονικές αρχές, με εμπειρική στήριξη και παιδαγωγική αντίληψη.

Η μέθοδος που εφαρμόζουμε είναι σύγχρονη, επιστημονικά τεκμηριωμένη και πρακτικά δοκιμασμένη με εξαιρετικά αποτελέσματα και είναι η:...

Εικόνα Ενότητας 4

ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ

Στην τάξη μας, τα παιδιά δεν αποστηθίζουν – μαθαίνουν μέσα από εμπειρία, νόημα και χαρά. Η Αγγλική γλώσσα γίνεται εργαλείο σκέψης, έκφρασης και επικοινωνίας, όχι απλώς «μάθημα».

Κάνουμε όλα αυτά που μας λένε ΟΛΟΙ οι ειδικοί ότι πρέπει να κάνουμε:...

Εικόνα Ενότητας 5

ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ

Πολλά παιδιά 7-15 ετών εξακολουθούν να επιβαρύνονται με εργασίες και μεθόδους που η επιστήμη έχει απορρίψει εδώ και δεκαετίες — όπως αντιγραφή, μετάφραση, ορθογραφία λέξεων από λίστες και αποστήθιση γραμματικών κανόνων.

Αν και αυτά ίσως φαίνονται «σοβαρά» ή «πειθαρχημένα», δεν είναι...

Εικόνα Ενότητας 6

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ

δάσκαλος είναι ο ενορχηστρωτής της μαθησιακής εμπειρίας. Καθοδηγεί, εμπνέει και δημιουργεί ένα ζωντανό περιβάλλον όπου η Αγγλική γλώσσα χρησιμοποιείται – όχι απλώς διδάσκεται.

Είναι εκεί για να ενεργοποιήσει τη μάθηση, όχι να τη μεταδώσει μηχανικά. Ο δάσκαλος δεν διδάσκει ‘σε’ έναν μαθητή – μαθαίνει ‘μαζί του’, μέσα....

Εικόνα Ενότητας 7

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ

Η μάθηση μιας γλώσσας δεν είναι υπόθεση μόνο του παιδιού και του δασκάλου. Ο γονιός παίζει κρίσιμο ρόλο – όχι με το να «διδάσκει» ή να «ελέγχει», αλλά με το να υποστηρίζει και να συνοδεύει τη διαδικασία με τρόπο θετικό, ουσιαστικό και μη πιεστικό....